yanındayken uzaktaydım...

Çeşit çeşit işkence aletlerim var, hiç kimse görmeden duymadan çıkarır kullanırım hepsini yüreğimde.

Önce mengeneye koyarım sıkarımda sıkarım tam patlamak üzereyken bırakırım.Ardından çiviler saplar kanatırım sonra tuz basarım o yaralara dudaklarımı ısırarak.Kesmeyince bu kadar caanım işkence, asarım darağıcına sallanır durur orada pervasızca...

Koca gözlerimin karasında saklarım işkence tazgahımı sen bile göremezsin sevdiğim.Kaç kere boğdum o yüreği kaçkere astım, kanattım kaçkere, senle yanyana otururken ruhun bile duymadı.Yüzüne baktım gülümsedim gülümsedin.Aslında o anda darağacında sallanıyordum görmedin.Ne yalan söyleyim en acıtanıda tuz basmak , bundan dolayı da tuzun fazlası göşyaşı olarak akabiliyor yanaklarımdan ve sen devreye giriyorsun;

N’oldu?

Yok bişey

Yine n’oldu

Hiçç tuzu fazla kaçırmışım

Aman canııım boşver başka bişey yeriz.

?????

Doğru. ikimizde başka yerlerdeyiz yan yanayız ama bi okadarda uzakta...

Konumuz bakışlar.

- eskiden çocuk bakardı gözlerin haa bide gülerdi

- şimdi ?

- haala çocuk ama büyümüş biraz, gülmüyoda hem

- dahasıda var bence korkma söyle

- yok durgunlaştı o bakımdan dedim

- açık söyle bi cinlik var demi bakışlarımda (zarf attım)

- Hıh işte eskiden herşeyden habersizdin saftın şimdi çok bilmiş bakıyor

- de de fesat de

- hayır ben öyle bişey demedim

- desene içten pazarlıklı desene

- ne alaka yaa

- ozaman ben deyim sen fesatsın.

- evet ben fesatım

- içten pazarlıklısın

- evet öyleyim

- ve daha bütün kötü özellikler yumağı sende

-eee e

-ülkenin bu durumda olmasınında tek nedeni sensin

-?

-sen ve senin gibiler aşağı çekiyor bizleri

-?

( Sen susunca tadı çıkmadı bende hızımı alamadım.)

-ben gidiyorum

(nereye diye bile sormuyorsun)

İlgilenirmisin bilmem ‘tuz basmaya’...

Ne gereksiz bir konuydu ve ne alakasız saldırılardı bunlar.Konunun özü ben eskisi gibi değildim bunu zaten biliyorum neden değiştim? neden saf bakışların yerini bir bilmişlik aldı? Bunun tek nedeni aslında kendisi değilmiydi?

Eskiden işkence aletlerim yoktu dolayısıyla canım acımıyordu ve buna bağlı olarak gözlerim parlıyordu.Acı benide bakışlarımıda matlaştırdı.

Devamı var...

0 yorum: