Arkadaşım ,akranları birde fasülye :))

İşte ufaktan komik bir anı;(İkimizde son sınıftaydık)

Dehşet bir sıcak var, elimizde (şaka değil) 10 kg kuru fasülye.Neyapacağımızı boşverin fasülyeyi, elimizde işte:) ve spor salonuna gitmek üzere otobüs durağına yürüyoruz.Karşıdan 70 yaşlarında bir amca geliyor bir çıtıpıtı, bir sevimli...
-Ayy amacaya bak ne şirin, allahım allahım bak fularda bağlamış canım yaa kıyamam...
-Ya ya ne şirin ne şirin yürü allah aşkına.
-Kız kıyamam bak nasıl gülümsüyor bize.
-Şaziiiş!!!
-Hıııı?
Şirin amcamız saçlarını düzelterek bizim kıza yavrum! demesinmi:))
-Bu neydi ya şimdii! gördünmü sevimli amcanı.
Ben konuşamadımki gülmekten.Neyse efendim beklediğimiz Kızılay otobüsü geldi biz ve fasülyemiz bindik otobüse.
-Kilosu kaça evladım bunun?
-Satmıyoruz teyze
-Neden evladım?
-....
Ben halaa gülüyorum arkadaşımın haline.
-Yavrumm!! diyorum peşpeşe
-Şaziiiş gülmeee.
Otobüs hayli kalabalık biz ayaktayız ortamızda gıdamız:) Şöyle yan tarafa bir döndüm, ortalama 65-70 yaşlarında bir amca dikmiş gözünü bizim kıza bakıyor.
Allaaah beni tutana aşk olsun:))
-Bak bak amca seni kesiyor.
-Nee binmişmi oda?
-Yok canım korkma, şu koltukta oturan amca.
Arkadaşım döndü ve gözgöze geldiler:)Amcada hafif bir tebessüm.
-Bak bunada şirin deme!
-Yok tövbe demem:)
Tamam dedi arkadaşım benim hitabettiğim yaş grubu bu fazla söze gerek yok hadi tut şu fasülyenin ucundanda inelim:)...

14 yorum:

Hülya Konar dedi ki...

Şaziiiş gülmeee....
:)

saklıdefter dedi ki...

:))

Godsyndrome dedi ki...

İsteyince oluyormuş demekki,teşekkür ederim. imza minnettar okuyucu

atesinsesi dedi ki...

bu havalar deli eder adamı

:)))

akilliigne dedi ki...

gülmek sana yakışıyor
nerden bilyorsun diyecen
yazından...
gülücükler yüzünden hiç eksilmesin
sağlıcaklakal.

yüxexeratonin dedi ki...

çok güldüm..ve sanırım ilk kez güldüm sayfanda :)

saklıdefter dedi ki...

Hep hüzün hep duygu seli yokmu bu hayatın neşeli yeri???Hayata esprili yaklaşan biriyim aslında ama insan mutluyken pek şiir yazamıyor ,yada ben öyleyim bilmiyorum.Duygusal yönüm ağır basınca karalıyorum bişeyler ya resim ya şiir vs...

Godsyndrome çok duygulanmış sayfamdan şöööle neşeli bir yazı yokmudur dedi:)Bende bi anımı anlattım işte oldu.Ben teşekkür ederim minnettar okuyucum:)Bu sayede farklı bir yönümüde yansıtmış oldum...
Ateşin sesi, hakikatten deli eder bu havalar adamı:)
Akıllıiğne gülmek herkese yakışır değilmi:)Sağol arkadaşım hiçbirimizin yüzünden eksilmesin gülüşler...
Yüxexeratonin, ağlattıklarıma say
bu gülüşü canım.Azmı duygulandığını biliyorum...

Sevgilerimle arkadaşlar, sağolun:)

turuncu gemi dedi ki...

şaziş gülmee:)) sen hala gülüyormsun şazişim valla bugün senin yazını okuyunca bende güldüm o gün aklıma geldi.gerçi sen tam olarak anlatmamışsın ama o olayın öncesinde de sonrasında da daha komik şeyler geldi başımıza ama onlar bize kalsın demi:))haksızmıyım ama benim hitap ettiğim yaş grubu 70 ve üzeri bu daha sonrada bir çok olayda karşımıza çıktı.neyse datlım ya valla iyiki yazmışsın her işte olduğun gibi bunda da yeteneğini konuşturmuşsun.süpersin dostum:))bu arada okadar alıcı çıktı ama biz inatla elimizde fasulyeler kızılay'ı altüst ettik:)) yüreğine sağlık can dostum...

saklıdefter dedi ki...

Turuncu'm sen kızma diye ben adını açıklamadan yazmıştım:)Şu anmış gibi canlandı gözümde yaşadıklarımız.
Ama şimdi şimşekler çaktırdın...Yazacağım bir bir:D
''Yavrum'' :D

turuncu gemi dedi ki...

yaz şazişim yaz birbir sana kurban olsun hem ne yapalım bende bu saflık ve bu şans varken sana daha çok malzeme çıkar valla...

yüxexeratonin dedi ki...

demek siz arkadaşsınız..ne güzel ya :)

saklıdefter dedi ki...

yüxexeratonin, 10yıllık bir geçmişimiz var Turuncugemiyle:)İyikide öyle.Sende unutma Ankarada'da birileri var artık senin için:)

yüxexeratonin dedi ki...

teşekkür ederim,aynı şekilde :)

mgurdal dedi ki...

Bu güzel anını bizlerle paylaştığın için çok teşekkürler.Ama bundan sonra, yanında o arkadaşın varken (ve de fasülye) taksiye binin... :))