Hüzün Yoldaşım

'Hüznüm' kor yürekli,kara gözlü kızım
yinemi geldin???

Bir ana nasıl ayrılır ki yavrusundan
nasıl git diyebilirki kızına...

kızım!

nazlı hüznüm,

gel otur kucağıma.


Sen küçücüktün ellerimde;
ben büyüdüm,
büyürken senide büyüttüm.

Ağır geldin dedim,
sende gittin.

Sonra aralanmış kapıdan yüzünü gösterdin,
bir inci tanen yere düştü;
kıyamadım

hüznüm,
yüreği yanık, üzüm gözlü kızım benim,

git diyemedim
desemde gidemedin.

Seni ben büyüttüm,
sende geldin

Şimdi
yüreğimemi oturacaksın?

15 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

Çok güzel olmuş şazişim:)

turuncu gemi dedi ki...

Her geçen gün yazdıkların daha bir içten daha bir güzel oluyor her yazında insanlar kendilerinden bişeyler buluyorlar (bende tabi)valla sana söyleyecek pek fazla bişey yok süpersin ŞAZİŞ'İM....

beenmaya dedi ki...

ne seninle ne sensiz misali...vazgeçip de göndermek, terkedip de gitmek olmuyor işte...

vili dedi ki...

Bazen yüreğine, bazen gözlerine..bazen de böylesine sözlerinin içine saklanıyor :)

atesinsesi dedi ki...

kalbimiz bir gemi
dünyamız bulut
gözlerimiz kırlangıç
varımız yoğumuz yaşamaktı


gözlerini unutmuşsun dizelerde öylede karaki

akilliigne dedi ki...

kayboldum, ortak oldum ,yanında oldum ...
ANNE Ne güzel bir kelime
şimdi büyüdüm
bu sitem niye?
ve belki uzak ama
görmediğim tanımadığım ama çok sevdiğim bir arkadaşımın şiiri geldi aklıma kafamda karışan bunca şey varken
ve tabi her şey biryana

Kimi zaman hayal kurarsın,
hayallerinse bağdaş...
Ve gülmeyi öğrenirsin biraz acıyarak...
Esemedim
Koşmayı bile beceremezken,
rüzgarlığa heves saldım.
Amaa çokcada ıslık çaldım...

Hayat!
güzelsin be... Saklı Defter

03/09/,,,,
sevgilerimle

Adsız dedi ki...

bu aralar nasıl duygular bunlar benliğini saran bilmem ama yazdırmış sana; saklı hazineni ortaya çıkartmış...

MyBiber dedi ki...

Özlemek, gidememek, çağıramamak, hem yanında olmasını, gelince de gitmesini istemek. Yüzünü görünce, bakınca gözlerinin içine eskileri hatırlamak, sana yaşattıklarını hazmedememek, deli gibi yüreğine oturtmak, yüreğinde oturmak isterken, yüreğini kanata kanata gitmesini söylemek...

Mehtap dedi ki...

Hakikaten hüzün dolu dizeler olmuş şazişim.yüreğine sağlık.sevgiler canım

Adsız dedi ki...

my got sayfaya ne olmuş böyle!

saklıdefter dedi ki...

Birbirinden değerli yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar.Sevgilerimle...

siirimsi dedi ki...

bir şiir mi, şarkı mı, aklımda kalmış


merhaba dostum hüzün

saklıdefter dedi ki...

Merhaba Ferkul, şarkıyı dilime doladın:) sanırım şöyleydi şarkı;
Böylemi yaşanır, ayrılığın acısı, merhaba dostum hüzün... Ayna'nındı galiba.
Sevgiyle kalasın:)

-mka- dedi ki...

Beyaz gelinlikle, gönül rızasıyla uğurlamadığımız nazlı kızımız hüzün; "babaevine" hoşgeldin..

saklıdefter dedi ki...

-mka- uğurlasakta uğurlamasakta gidemezki...Çok teşekkürle sevgilerimle...