Yolculuk -Bölüm 1-


Yoldayım...
Kilometreler var daha ulaşacağım şehire.
Gözlerimi kapatıyorum.İçime işliyor İlkay'ın sesi;
'Gitmeler birtek bizi eksiltir''
Gözlerimden yolculuğa çıkıyor sessiz bir damla yaş,
Bütün tuzuyla dudağıma düşüyor.
Yüzümü pencereye dönüyorum.
Ağlamaktan utanmam
ama
nefret ederim insanların merağından.

Yol bitmiyor...
Dalıyorum
Bir kız kına yakıyor ellerine, gülümsüyorum,
Kızı kesmiyor kına, kat kat kına taşıyor ellerinden,
ağlıyor,
daha çok daha çok
gömüyor ellerini...

Elleri öldü.

Sonra ağlamaya başladı kız
Bir tuhaflık vardı, sesi,
bebek çığlıyıdı.
Anlamaya çalışırken
'sayın yolcularımız 30 dk.lık dinlenme............

Korkmuşum...

12 yorum:

-mka- dedi ki...

Yolculuk, yol almaktır; giderken bıraktığın şeylere karşılık..

Acı verirsen geride kalanlara, yol alırsın; hüzün bırakmamışsan geridekilere, yolda kalırsın..

Mutluluk bıraktıysan geride kalanlara, yol alırsın; huzur bırakmamışsan geridekilere, yolda kalırsın..

Ne bırakırsan bırak, illa ki bırak; bıraktıkların, geride kalanların, sensizlikteki "sen"idir..

-mka-

atesinsesi dedi ki...

nereye varacağız kim bilir
bizi bekleyen bir bulut belki de
belki bir güvercin kanadı
çocuk kalbimizde

ELİF dedi ki...

içimizdeki hangi noktalara gıdecek bu yolculuk... tam yerını bulması umudumla...
yüregıne saglık

akilliigne dedi ki...

selam
ya ne güzel bir anlatımdı çoklar geçti aklımdan bakarken ve okurken
anladıklarım
sabahı bekleyen bir merak vardı
dünün hesabı sorulurken
gelecek herhalde fırsat
yolun sonunu beklerken

sevgilerimle

glgn dedi ki...

çok hoş bir anlatım bu..seni okumak güzel...gitmeler güzeldir zaman zaman,nereye gittiğini bilmiyorsan daha da güzeldir.ama en önemlisi düşüncede bile olsa bir gün döneceğini bilmektir.budur insana iyi gelen..sevgilerim sana

mgurdal dedi ki...

Slm Şaziye
Yazıların o kadar duygu dolu ki, çoğu zaman okuyor fakat; bu güzel yazıya bu yorum mu yazılır yaaa diyerek, yorum sayfasındaki yorumları da okuyor ve kapatıyorum.
Bu yorumumu da beyenmedim fakat paylaşmadan da edemedim. :)
Eline, yüreğine sağlık arkadaşım...

siirimsi dedi ki...

kaleminize sağlık

Adsız dedi ki...

uzun zamandır girmiyordum, yine çok güzel bir şiir. tebrikler.

saklıdefter dedi ki...

-mka- Ne bırakırsan bırak, illa ki bırak; bıraktıkların, geride kalanların, sensizlikteki "sen"idir..
bunun üzerine ne diyebilirimki...

ateşinsesi, bulutta, güvercin kanadıda çocuk yüreğimizde bizi bekliyor, elimde olmayan olgu
- büyümek-

Elif, gerçek yolculuklara tercih ederim içimin yolculuğunu...
keşke mümkün olsa, kayalara çarpma pahasına uçardım...

saklıdefter dedi ki...

akıllıiğne, sabahı bekleyen bir merak vardı
dünün hesabı sorulurken.
Doğru demişsin, sancılı bir merak olmasın yeterki, dünün hesabında hüsün saklı...

mgürdal, yorumdan ziyade okunmam ondanda ziyade anlaşılabilmem önemli benim için, teşekkür ederim.

ferkul, gözlerinize sağlık:)

vicdone yeniden marhaba:)

arkadaşlar çok teşekkür ederim...
sevgilerimle ...

Parpali dedi ki...

"Yalnızlık büyütür
ama yalnızlık sonra çürütür"

Bu sözleri özlediğimi farkettirdi yazdıklarınız. Dilerim yolculuk güzel, mutluluk verici yerleredir.

saklıdefter dedi ki...

Merhaba parpali, çok teşekkür ederim.Umarım hepimiz için hüzüne değilde mutluluğa gider yolculukların yönü.
Sevgilerimle...