Gece gündüz herşey dümdüz...


Uyumuyorum, İnadına uyumuyorum ama neyin inadı onuda bilmiyorum...
Saat gecenin 3'ü.Yeni söndürdüm sigaramı ve yenisini ne zaman yaksamın pazarlığında aklım. Ne de güzel söylüyor Cevdet Bağca 'denizlere umut ektim.. senin için..
Hep geceleri kim olduğumun muhasebesini yaparım sonuç alamam kapanır dosya.Varamam herdefasında bir sonuca,ve dalarım uzaklara.
Hiç birşeyi adam gibi beceremeyen biriyim.Yaşamdan ne bekliyorum ah bunu bir bilsem bulurum belki çözüm ,hatta aramadan çözülür düğüm...
Yaşamanın getirisi olan yeyip içip boşalttıktan sonra uyumanın dışında olunmalı,öylesine alınmamalı nefes.
Kırık dökük bir şiir yazıyorum,ardından yarım yamalak bir resim sonra bir şiir sonra resim sonra şiir sonra re... eee!!! ben yatmaya gidiyorum diyorum ve yatıyorum.
Varmı uyku; yok! Ama uyumak zorundayım diye kaskatı oluyorum ve uyuyorum.Neden? yok nedenini yazmaya gerek bence 'gündüz yaşama şartları varya; ya işe gitmek ZoRunDaSıN!! Yada işin yoktur ama kalkmak ZoRunDaSIN' Çünkü insanlar gece uyur.Öfff ne bayıcı bir yazı oldu. Kapat kapat konuyu.
Şimdi bir otobüs geldi, hemen bindim -bayılırım şehirler arası yolculuk yapmaya-.
Hani otobüs?
Ne otobüsü?
Yolcu otobüsü.
HEHE
Çokmu komik!
Yat uyu canım yaaa sabah binersin otobüse.Komik seni yine rüya görüyorsun.
:((

Peki ben ne zaman uyudum?

0 yorum: