Yarına İnat...



Koruyamadı sevgili,
kuru dalmış,ağaç zannedip sığındığımız...
Yanyana mı,yana yanamı şimdi bedenler.
Nefesini duyuyorum, bir okadar yakın,
Yüzünü göremiyorum,iki okadar uzak.
Bir çevirsen yüzünü...
Ah bir görebilsen yüzümü...
Ağlamıyorum.

Kaç sancılı günler yaşadık,
ben ağladım ,sen kanadın...
Sağ yanım,sol yanım, her yanımmm...
Ömrümün en güzel yanı...

Sert esti rüzgar bu sefer
Gemiler battı,batmayanlarda yakıldı ben tarafından.
Sabah olmadı bu gittiğinde.
inadına arabesk dinledim;Orhan, Ferdi...
Esprisine sandılar; bozuntuya vermedim..
güldüm.

yaa işte böyle kilometrelerce uzaktaki gülüm.
ne yapıyorsun şimdi kimbilir...
Sessiz sessiz benim türkümü mü söylüyorsun
yoksa;
İçine tükürdüğümün adaletsiz dünyasınamı tükürüyorsun.
Nede derin çekiyorsun şimdi sigaranın dumanını içine.
...
Dayan yüzüm,
Dayan iki gözüm.
Sulara inat
dağlara inat! dayan...
İnanıyorum çözülecek birgün
bizim yapmadığımız kahrolası kördüğüm...

4 yorum:

turuncu gemi dedi ki...

şazişim ne deyim valla harikasın yine mükemmel olmuş. kızım coştun artık seni kimse durduramaz bu gidişle....

yüxexeratonin dedi ki...

harika ya bu dizeleri yüceltecek sıfat bulamıyorum..çok etkilendim..yaşamımı okudum sanki;kendimi buldum..lütfen devam et yazmaya ben okumaktan bıkmayacağım hiç

saklıdefter dedi ki...

Hüge'm Güldürdün beni:)) Şöyle bir slogan atsaydın tam olurdu ''Yürü be aslanım kim tutar seni:D Sağol canım...

saklıdefter dedi ki...

Yüxexeratonin çok teşekkür ederim.Hayat akarken öğreniyoruz ve birazını yazılara aktarıyoruz,sizin okumanızla ben ayrı mutlu olurum:) Sevgilerimle...