sevgili' ye...

Yazmışsın:
Sevdiğim sen olmazsan nefes alamam,
Gülüşünü kıskanır güller,ben solarım...
Dün bir çocukluk yaptım; bizim evin ordaki en yüksek tepeye tırmandım,inan bana güneş ayrı bir güzel batıyor.Seni düşündüm ve ilkkez güneş batarken hüzünlendim ve yine ilkkez sesli bir dua ettim:Ne olur Allahım benim güneşim hiç batmasın...
Sesini duymak istedim taa yüreğimde;
-Özledim
-Ben daha çok...
-Uyuyormusun?
-Şu günlerde ençok yaptığım şey, yoksa geçermi zaman...

Duydumya sesini daha bir efkar bastı içimi,uyu gülüm uyu, gözlerine kurban olduğum.Bütün bu imkansızlıklara neden olan benim.Senin yüzüne hasret yanan, için için eriyen benim.Sen üzülme emi...
-----------------
Okudum...
Nerden çıktın sen Allahın cezası!nerden! nerden...
tek derdim 'ne olacak bu memleketin haliydi' Yaa duyda inanma.
Şimdi amaaan banane hatta batsın bu dünya...
Oooof sevdiceğim gecenin bir yarısı saçmalamama tek nedensin varmı bundan gayrısı...
Şu an seni dinliyorum 'Bir belelı başımsın Elfida'.Ve mutfağa yürüyorum en demlisindan bir çay alıyorum.Boğazıma diziliyor yudumlar,iyiki sesini kaydetmişim telefonuma.(Hey gözünü sevdiğim teknoloji)
Teknolojiyede,telefonada,çayada,sanada!!!
Banada...

2 yorum:

yüxexeratonin dedi ki...

ya bunları sana yazdıran bi sebep var mutlaka..nasıl zoruma gitti,kabullenemedim okurken..bu nasıl bi hayattır ya !! içine tükürmek bile tatmin etmez beni :)

saklıdefter dedi ki...

Duyguların için çok teşekkür ederim,senide üzmek istemem:) tükürmek benide kesmedi ama neyaparsın:) Sevgiler...