İçsel...






Hadi artık hadi !!! diyerek iteliyorum, içimdeki bezgin bunamış soytarıyı.Ne kadar anlamsız bir ifadeyle bakıyor yüzüme uyanmaya çalışırken 'sıfatı gibi'...



-N'oldu? Ne diye hırpalıyorsun beni?

Kalk artık diyorum sindin kaldın beynimde, hem işede yaramıyorsun artık, ağırlığında cabası.

-İyi ya bende bıktım senin suratından zaten, akşama kadar kemiriyor beynin beni.

Git.

-Nereye???

Cehenneme.

-Giderim ama unuttuğun birşey var. Senide götürürüm.

Allah cezanı versin.

-Asıl senin versin! Nasıl yedin anlamımı, amacımı, beni... Artık sus. İyiki ellerin var; sık dur boğazını , çek bulutları sık suyunu yağmur diye yüzüne, sonra sil yanaklarını ellerinin tersiyle, kanıda oturt gözlerine sonrada çekerken dumanı ciğerlerine bak aynada yüzüne iyice...Izdırapsın sen ızdırap!!!

Sus....Biliyorum...
-Eeee?
Eee si yok sende bende gidiyoruz işte...

0 yorum: